ترمیم موضعی رومالین بهتر است قبل از خشک شدن کامل رومالین خصوصا هنگام خشمک شدن خمیر آن صورت گیرد ولی در صورتی که بعد از خشک شدن انجام گیرد ممکن است قسمت خشک شده با قسمت ترمیم شده مغایرت داشته باشد کارفرما بایستی کلیه کارهای سیم کشی و یا هرگونه عملیات که منجر به کنده کاری شود را قبل از اجرای رومالین انجام دهد

ترمیم بلکا:

برای ترمیم قسمتی از سطحی که قبلا بلکا شده است ، ابتدا پودر بلکا همرنگ و همطرح با آن را خریداری نمایید. سپس خمیر بلکا را با توجه به توضیحات بالا ( طرز تهیه خمیر بلکا ) آماده نمایید. اکنون با آب پاش حدود ۱۰ سانتی متر از اطراف قسمت آسیب دیده را کمی آب پاشی نمایید. تا مرطوب شود و ۱۰ دقیقه صبر کنید . سپس با ماله بلکا ( اگر ماله در اختیار ندارید می توانید از پشت قاشق یا کف گیر استفاده نمایید ). خمیر بلکا را روی نقطه آسیب دیده بمالید و با پخش کردن سعی کنید. قسمت آسیب دیده با دیگر قسمت ها هم سطح گردد.

ترمیم رومالین:

ترمیم موضعی رومالین  بهتر است قبل از خشک شدن کامل رومالین خصوصا هنگام خشک شدن خمیر آن صورت گیرد. ولی در صورتی که بعد از خشک شدن انجام گیرد .ممکن است قسمت خشک شده با قسمت ترمیم شده مغایرت داشته باشد. کارفرما بایستی کلیه کارهای سیم کشی و یا هرگونه عملیات که منجر به کنده کاری شود را قبل از اجرای رومالین انجام دهد. لازم به تذکر است که ترمیم بلکا کار آسانی است اما نیاز به تجربه دارد.

اگر شما هم قبلا دکوراسیون خود را با فامالین با بلکا و یا رومالین زیبا کردید. و نیاز به ترمیم و یا باز سازی آن دارید ما خوشحال خواهیم شد. اگر کمک شما نمائید.  برای راهنمائی و مشاوره رایگان نیز همراه شما خواهیم بود.

صفحه نخست

بلکا -فروش بلکا- اجرای بلکا- رومالین- پتینه- ابریشم- تولید بلکا- اجرایکروزه بلکا -نصب بلکابلکا کاسیت-بلکا - فروش و اجرای بلکاترمیم موضعی بلکا  بهتر است قبل از خشک شدن کامل رومالین خصوصا هنگام خشک شدن خمیر آن صورت گیرد. ولی در صورتی که بعد از خشک شدن انجام گیرد .ممکن است قسمت خشک شده با قسمت ترمیم شده مغایرت داشته باشد. کارفرما بایستی کلیه کارهای سیم کشی و یا هرگونه عملیات که منجر به کنده کاری شود را قبل از اجرای رومالین انجام دهد. لازم به تذکر است که ترمیم بلکا کار آسانی است اما نیاز به تجربه دارد.

بلکا -فروش بلکا- اجرای بلکا- رومالین- پتینه- ابریشم- تولید بلکا- اجرایکروزه بلکا -نصب بلکابلکا کاسیت-بلکا – فروش و اجرای بلکا

اطلاعات بیشتردر سایت بلکا کاسیت برای شما

اطلاعات بیشتر   وبلاگ

مت بلکا

قیمت رومالین

فروش بلکا

آموزش بلکا کاری

فامالین

خدمات بلکا

آموزش بلکا

بلکا

خرید بلکا

ارزانترین بلکا

کاتالوگ بلکا

رنگ بلکا

رومالین

بلکا کاری

فیلم اجرای بلکا

بلکا کاسیت

دکوراسیون منزل

بلکا در اتاق کودک

تزئین منزل با بلکا

سلومیکس

belka more info