این پوشش‌ها معمولاً چسبندگی مناسبی به سطح زیرین خود ندارند و همچنین حلال آن‌ها آب می‌باشد لذا با اجرای بلکا بر روی آن‌ها تمام سطح یکجا کنده خواهد شد لذا توصیه می‌شود قبل از اجرای بلکا حتماً سطح این پوشش‌ها به تترونیوم رزین کاملاً آغشته شود

رولکس چیست
رولکس نیز رنگی است با ویژگی های کنیتکس چرا که خود مشتقی از کنیتکس به حساب می آید. رولکس همچون کنیتکس دارای ویژگی‌های یاد شده می باشد و تفاوت آن با کنیتکس در ظاهر، لطافت و مراحل اجرای آن می‌باشد. نقوش در‌همی که به واسته چندین مرحله عملیات در ظاهر این رنگ ایجاد می شود نه تنها به زیبایی آن می افزاید بلکه در لطافت این رنگ نیز اثر گذار می باشد. ترکیب استفاده از رنگهای کنیتکس برای سقف و رولکس برای بدنه می تواند جلوهای زیبا برای هر مکانی ایجاد نماید. رولکس علاوه بر این دارای مزیتی نسبتبه کنیتکس می باشد و آن اینکه رولکس مورد اجرا می تواند شامل دو رنگ مختلفباشد. این ویژگی از اجرای چند مرحله ای رولکس حاصل میشود و بدین ترتیب میباشد که می توان یک رنگ به عنوان رنگ زیرین و رنگی دیگر برای نقوش رویه (اصطلاحا گل‌های رویی رولکس نامیده می‌شوند) انتخاب نمود (برای مثال ترکیبرنگی کرم باز برای زیر و سفید برای گلهای رویی) و پس از تمامی این ها لایهچسب مخصوصی (DM5) که (با توجه به محل اجرا) بر روی این رنگ قرار میگرد آنرا همچون سرامیک شفاف و چشم نواز می سازد.

کاربرد رولکس در کجاست؟
وسعت سطوح قابل جلوه یافتن با رولکس همچون کنیتکس زیاد است با این تفاوت کهاصولا رولکس برای اجرا بر روی بدنه ها(دیوارها) کاربرد دارد. چند نمونه ازسطوحی که اغلب سفارش اجرای رولکس بر روی آن ها وجود دارد بدنه راه پله ها،بدنه فروشگاه ها و سالن ها می باشد.

نکات مهم:
ترکیب مواد این محصول وهمچنین درجه غلظت آن نکته بسیار مهمی است زیرا تغییرات غیر مجاز در غلظت و ترکیبات سازنده این محصول می توانند نقش مستقیم در تضعیف دوام و کیفیت این رنگ داشته باشد و حال آنکه متاسفانه ظاهر رنگ غیر استاندارد با رنگ دارای فرمول و غلظت صحیح تقریبا یکسان می باشد وتفاوت این دو پس از اجرای کار و گذشت زمان (عموما در کوتاه مدت) مشخص میشود و آن موقعی است که صاحب کار علاوه بر ضرر مادی دچار مشکل برای بر طرفسازی عیب های کارش خواهد شد. این عیوب می تواند شامل تغییر رنگ بعضی قسمتهای کار یا پوسته شدن کار می شود. اصولا این گونه کارها توسط افرادی که مکان مشخصی برای ارائه خدمات خود ندارند اجرا می شود و پیگیری امر برای دریافت خسارت کار بی ثمری است. بنابراین به تمامی صاحب کاران گرامی توصیه می شود که با تحقیقات و اطمینان نسبت به مجری کار دست به انجام رنگ آمیزی ساختمان و بنای خود با رنگهایی همچون کنیتکس، رولکس و رنگ های پاششی غیر صنعتی دیگر بزنند. هر چند که این نکته برای رنگهای صنعتی نیز برقرار می‌باشد ولی سو استفاده در غلظت و مواد ترکیبی کنیتکس، رولکس و سایر رنگ های پاششی غیر صنعتی بیشتر دیده می شود.

بلکا

مشاوره خرید بلکا

تخمین قیمت بلکا

محاسبه قیمت بلکا

مزایای بلکا

رومالین

کاتالوگ بلکا

پتینه

دکوراسیون منزل

بلکا و اتاق کودک

تصاویر بلکا

نمونه کار بلکا

بلکا ابریشمی

نمونه رنگ بلکا

تفاوت بلکا ابریشمی با بلکا

دکوراسیون بلکا

قیمت بلکا

ترمیم بلکا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *