بلکا

باید قبول کرد که هیچ خانه ای کامل نیست و این مسئله هم هیچ ربطی به اینکه ابعاد آن چقدر بزرگ و یا کوچک است ندارد! ممکن است شما مشکلات خانه خود را در نداشتن فضای ذخیره سازی کافی، نورپردازی و روشنایی و یا سایر مسائل ببینید. تمامی این مسائل ممکن است برایتان به یک چالش تبدیل شود و ندانید که با آنها چه کنید. با این حال باید این نوید را بدهیم که بسیاری از مشکلات دکوراسیونی قابل حل هستند و می توانید آنها را در چند ساعت و یا تعطیلات آخر هفته تان به کلی درست کنید. در این مطلب  تصمیم داریم به چند نمونه از شایع ترین و رایج ترین مشکلات دکوراسیونی بپردازیم و راه های آن ها را در غالب مشاوره رایگان دکوراسیون منزل برایتان بیان کنیم. پس تا انتهای مطلب همراهمان باشید

فضای خانه من بسیار کوچک و تنگ است!

 اگر فکر می کنید که یکی از بزرگ ترین مشکلات دکوراسیونی شما کوچک بودن فضای منزلتان است باید بگوییم که ما در اینجا راهکارهایی را برایتان داریم که پیشنهاد می کنیم نگاهی به آنها بیندازید:

  1. خانه را سبک کنید: باید گفت که استفاده بیش از اندازه از وسایل، قاب عکس، لوازم تزئینی، مبلمان و… باعث می شود که فضای منزل شما کوچک تر به نظر برسد. پس بهتر است که وسایلی را که ضروری نیستند را جمع کنید و آنها را از خانه بیرون ببرید. سعی کنید قفسه ها و سایر سطوح را تا جای ممکن خلوت و مرتب نگه دارید.
  2. دیوارها را رنگ کنید: سعی کنید دیوارهای منزل خود را رنگ آمیزی کنید و با این کار فضا را تمیزتر جلوه دهید. البته باید این را هم بگوییم که بهتر است از رنگ های شلوغ و سخت استفاده نکنید و تا جای ممکن سعی کنید که رنگ هایی را به کار بگیرید که فضا را روشن تر جلوه می دهند.
  3. آینه بزرگ اضافه کنید: آینه در منزل می تواند منعکس کننده نور باشد و علاوه بر این فضا را هم بزرگ تر نشان بدهد. پیشنهاد ما این است که به سراغ آینه های بزرگ بروید و آنها را بر روی دیوار نصب نمایید. اینکه آینه را در کدام قسمت خانه قرار دهید کاملا به انتخاب شما بستگی دارد، ولی بهتر است آن را در جایی قرار دهید که نمایش خوب و مناسبی به همراه داشته باشد.

دکوراسیون خانه های مدرن

دکوراسیون منزل من احتیاج به به روز رسانی دارد ولی من بودجه کافی برای این کار را ندارم!

مشاوره رایگان دکوراسیون منزل به شما می گوید که برای به روز رسانی کردن دکوراسیون نشیمن شما مجبور نیستید که هزینه بسیار گزافی را پرداخت نمایید تا به هدف خود برسید. شما می توانید با کمک راه هایی مبلمان و وسایل خود را تازه کنید و نشیمن خود را چیدمان نمایید. حالا این راه ها کدامند؟

  1. اگر مبلمان شما قدیمی و کهنه هستند برای آنها یک روکش و یا رومبلی مناسب و درخور پیدا کنید.
  2. هزینه خود را صرف خرید میز جلومبلی منلسب کنید و در انتخاب رنگ و طرح آن هم دقت زیادی به کار بگیرید.
  3. به دنبال اضافه کردن رنگ های برجسته و تازه باشید. برای این کار می توانید به سراغ کوسن، گلدان، پرده های تازه و یا یک فرش ارزان قیمت بروید و این رنگ ها را در آنها به کار بگیرید.
  4. بلکا

    مشاوره خرید بلکا

    تخمین قیمت بلکا

    محاسبه قیمت بلکا

    مزایای بلکا

    رومالین

    کاتالوگ بلکا

    پتینه

    دکوراسیون منزل

    بلکا و اتاق کودک

    تصاویر بلکا

    نمونه کار بلکا

    بلکا

    ابریشمی

    نمونه رنگ بلکا

    تفاوت بلکا ابریشمی با بلکا

    دکوراسیون بلکا

    قیمت بلکا

    ترمیم بلکا